جستجو

طراحی لوگو در کرج

آیا به دنبال لوگویی هستید که: برند شما را به طور منحصر به فرد معرفی کند؟ در ذهن مخاطبان ماندگار شود؟  احساسات مثبتی را به مشتریان القا کند؟ به رشد کسب و کار شما کمک کند؟ ما در هرمو وب به شما کمک می کنیم! تیم متخصصان هرمو وب با سال ها تجربه در طراحی لوگو در کرج، می توانند لوگویی متناسب با نیازها و سلیقه شما خلق کنند.

خدمات ما

خاص بودن ما

پشتیبانی

پاسخ گویی 24 ساعتی تیم ما

رضایت مشتریان

اولویت ما رضایت مشتریانمون هست

فرآیند طراحی لوگو هرمو وب

آشنایی با انوع خدمات طراحی لوگو  هرمو وب

هرمو وب کامل ترین خدمات طراحی لوگو در کرج را به شما ارائه می دهد که انواع آن عبارتند از:

خلق لوگو های مونوگرام بر پایه تایپوگرافی است که به لوگو های Letter Mark نیز مشهور هستند و مورد توجه قرار می گیرند

این لوگو عمدتا بر پایه فونت ها طراحی می شود اما بسیاری نیز آن را به صورت دستی و دور از چارچوب فونت های آماده طراحی می کنند که این روش امروزه مخصوصا در کشورمان ایران بسیار رونق یافته است .

علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark ها عمدتا بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شوند. سبکی که بیشتر شامل آیکون ها و یا شمایل گرافیکی است 

لوگو مینیماللوگو مینیمال، همانطور که از نامش پیداست، به ارائه مفهوم کلی یک شخص یا کسب و کار به ساده ترین حالت ممکن و بصورت مفهومی می پردازد.

لوگوهای انتزاعی یا Abstract logo یک نوع خاص از لوگو های تصویری هستند که با عنوان لوگو چکیده شناخته می شود.

لوگو مسکات، نوعی از لوگو است که شخصیت یک فرد یا شرکت را بیان می کند. در این لوگو سبک های کارتونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در طراحی لوگو

طراحی لوگو فراتر از یک طرح ساده است. این هویت بصری برند شماست و نقش مهمی در جلب توجه مشتریان، ایجاد تمایز از رقبا و ارتقای وجهه ی برند شما ایفا می کند.

درست است که فرآیند طراحی لوگو در عین سادگی می تواند پیچیده هم باشد. در اینجا به برخی از نکات کلیدی که باید برای طراحی لوگو در کرج به آنها توجه کنید اشاره می کنیم:

خلاقیت و ایده

فونت لوگو

رنگ لوگو

مراجعه به متخصص

هزینه ساخت لوگو در کرج

هزینه برای طراحی یک لوگو به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از عواملی که بر روی قیمت طراحی لوگو در کرج تاثیر گذار است را در جدول زیر برای شما نام برده ایم. البته باید توجه داشت که در هرمو وب خدمات عکاسی صنعتی در کرج نیز در کنار طراحی لوگو به صورت حرفه ای انجام می شود. 

زیرا شرکت هرمو وب، ارائه خدمات حرفه ای را لایق کسب و کار شما می داند .

زمان مورد نیاز برای طراحی لوگو

انتخاب طرح تخصصی

میزان تراکم و پیچیدگی طرح

تعداد دفعات ویرایش لوگو

برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی لوگو در کرج با مشاوران طراحی لوگو در کرج با ما تماس بگیرید. 

نمونه کار طراحی لوگو در کرج

5/5 - (3 امتیاز)